filtrovaci proxy pro deti (OT^2)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Říjen 16 12:57:32 CEST 2008

Vlada Macek píše v Čt 16. 10. 2008 v 12:31 +0200:
> Musim rict, ze jeste sam nevim, jak budu resit to, aby moje dcera na
> Internetu nenasla nektere veci driv, nez ji na to stihnu pripravit.
> Nedelam si iluze, ze se to stane. Verim, ze deti zvladnou vic, nez si
> myslime bez toho, aby je to trvale poznamenalo. Jenze televize je uplne
> stejny problem.

U televize je to aspon limitovane 22-06, ale internet zadne casove
limity nema.

> To vsak nic nemeni na tom, pane Lukesi, ze ac vas problem chapu, vase
> slova jsou otresna, vase osobnost na tom bude zrejme uplne stejne.
> Stydim se za to, ze se nachazim ve stejne komunite s takovym xenofobem.

Priznam se, ze ja jsem v tom nic xenofobniho nenasel - pan Lukes pouze
jednim obecne znamym slovem rychle a jasne vysvetlil, ze vyhledavacem
nalezene stranky byly venovane gay sexualite. To prece nemusi nutne
znamenat, ze je nejak zaujaty proti gayum, nejspis proste jen nechce,
aby jeho maly syn videl sexualne explicitni obrazky/filmy, ne?

Petr