filtrovaci proxy pro deti (OT)

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Říjen 16 17:52:07 CEST 2008

Jasně, v té době byla genetická léčba úplně běžná záležitost, to dnes jsme tak děsně zaostalí a zhloupli jsme tak že si to ani nepamatujeme že to bylo možné :-/

A xenofobie je používání hanlivých výrazů vůči osobám kteří mají sexuální orientaci na osoby stejného pohlaví, ne strach z cizinců abstraktně strach z neznámého.

To jste nevěděl? No já také ne. člověk se pořád učí, to jsou mi věci ....

ced