filtrovaci proxy pro deti (OT)

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Pátek Říjen 17 08:33:43 CEST 2008

> To vsak nic nemeni na tom, pane Lukesi, ze ac vas problem chapu, vase
> slova jsou otresna, vase osobnost na tom bude zrejme uplne stejne.
> Stydim se za to, ze se nachazim ve stejne komunite s takovym xenofobem.
>
> Jedna se pouze o muj nazor.

A teď můj.

Homofilie je neměnná sexuální orientace.
Není pro okolí nijak nebezpečná (což se o spoustě hetero *filiích a
*ismech říct nedá ...).
Jsem proti jakýmkoliv omezením založeným na pohlaví nebo sexuální orientaci.

Co mi vadí je ten tlak z médií, že je to báječné, skvělé a hlavně normální.
Podle jednoho pořadu ČT je fajn, že jsou večerníčky jako Pat a Mat, Bob
a Bobek, Štaflík a Špagetka, Křemílek a Vochomůrka. Prý krásně ukazují,
že dva kluci se můžou mít rádi a že je to běžné.

Možná by jim někdo měl vysvětlit, že se kluci s klukama i holky s
holkama mohou mít velice rádi a přitom spolu nespat. Říká se tomu
přátelství, kamarádství.

Pokud je 4% norma, tak já chci, aby mne vzali k hasičům. Mám alergii,
ale tu má cca 15% lidí, takže jsem v normě. Pokud mně nevezmou, bude to
diskriminace.

Howg

      Petr Klíma
   <qaxi na seznam.cz>