ProLiant DL320 G2 & Linux

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pátek Říjen 17 16:45:14 CEST 2008

> já si zrovna s takovým serverem hraju. A jsem docela překvapen, že máš
> problémy. Já tam strčil instalační CD s debianem a vše naprosto v
> pohodě. A modul, který to obhospodařuje se jmenuje cciss. Co mne ale tak
> napadá, že ta má verze je

Raid se v RHEL5 (teda jeho klon - SL5) chytne, ale nenašel jsem rozumnou
utilitu na monitorování stavu, která by byla v distribuci. A když jsem
RAID nechtěl, tak se mi nepodařilo RHEL5 donutit, aby disky neviděl jako
jeden disk (interní raid), ale jako 2 normální IDE disky a interní
odstavení.

Ještě zkusím Debian, co ten udělá - třeba tam bude vše potřebné v
binární formě. Moc se mi nechce kompilovat.

To nastavení RAIDu je docela agresivní - na první pohled to vypadá, že
nikdo nepočítá s tím, že by někdo raid nechtěl. Jo a mám trochu jinou
verzi HW.