Intel Server Board + hw RAID, prosim o radu

jan.martinu na post.cz jan.martinu na post.cz
Úterý Říjen 21 03:22:06 CEST 2008

1. bude, ALE...nize
2. pokud nezalozite na tom hw radici zadny svazek, nebudou disky v OS
nijak pristupne
3. minimalne umi hot-swap, ma cteci cache (a zapisovou, kdyz si k tomu
radici koupite baterku) a pri zavade disku masina nezamrzne jako s sw
raidem v linuxu, ALE...nize
4. ano, svazky lze takto zkonfigurovat
5. jadro 2.6.18 v Debian Etch tento radic umi, pokud by neumelo,
pouzijte Etchnhalf instalaci (obsahuje jadro 2.6.24)

Tak a ted kde je to ALE - tenhle radic se mi nepodarilo presvedcit, aby
zapisoval rychleji nez 20MB/s, mohla za to nekompatibilita s chipsetem
na desce (oboji produkty Intel urcene pro servery), chce to vyzkouset.