OT: Re: New free facebook proxy

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Říjen 21 10:53:02 CEST 2008

Máte pravdu, minimálně s tím googlem to funguje. Čtu tuhle konferu na
gmailu a aktuálně ve sponzorovaných odkazech mimo jiné vidím:

"Analyzy navstevnosti www
Poznejte své návštěvníky a vytvořte pro ně snadno použitelný web."

Tom

PS. doufám, že jsem tou citací konferu nenechal indexovat někde, kde
by být neměla.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec