postfix mail server opet na spam listu

Petr Podrabsky petrpo na gmail.com
Středa Říjen 22 13:00:29 CEST 2008

Jasne, to jsem nenapsal. Za serverem je v LAN-ce cca 15 PC s Windows.
Vsechny maji AVG-cko. To ze by meli mit jiny anti-neco neovlivnim,
jelikoz je na to koupena licence. Proto taky na serveru neresim
antivirus (casem to pro jistotu zavedu).
Jestli to nejaka stanice rozesilam, bych musel jednotlive maily projit
a zjistit, co se s nimi na postfixu deje. Zatim jsem nezjistil v
postfix logu problem.

Petr