HP Smart Array RAID 5 recovery

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Říjen 29 16:06:20 CET 2008

	Už Vám to řekli jiní... - dostupnost "řadiče" v případě SW RAIDu
je nesrovnatelně pohotovější.... Druhým důvodem může být možnost
tunningu ev. výkonu takového řadiče/pole. Důvod třetí může být ten, že
HW cage je zpravidla dimenzovaná na max 15 hard drivů, SW RAID
poskládáte přes cokoli, co jste schopen v systému naadresovat.

	A našly by se i další... - trochu se myslím dostáváme do roviny
- proč Linux router/firewall, když tu máme úžasné produkty CISCO, Zyxel...

	Ale logicky správný zápis fyzicky nesmyslných dat nelze uspokojivě
na úrovni řadiče (ať už je to HW nebo SW RAID) samozřejmě řešit. A je
jedno, zda-li ty nesmyslná data vyrobí aplikace, která si zmrší
persistentní data, ovladač zařízení (SCSI driver) nebo HW řadič, ke
kterému jsou hard drivy připojeny.

Technicka podpora, Intranet/Internet    Za Kovárnou 9, 625 00 Brno