pristup na MySQL

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Středa Říjen 29 16:42:21 CET 2008

Petr Klíma wrote:

> Hm, v mem /var/log/mysql.log je napriklad pro nepovedene prihlaseni
>
> 081029  9:05:33    5257 Connect     Access denied for user
> 'klima'@'localhost' (using password: NO)
>
> A i kdyby ve vasem logu nic podobneho nebylo, tak jak jsem rikal, host
> je jeho verejna IP, resp. odpovidajici domenove jmeno.

No to je prave to, co nevim. Jestli jeho modem/router predava ven IP nebo
domenove jmeno. Kazdy si to dela po svem. O2 posilaji ven neco jako
x-y-user-dyn-praha.iol.cz, kdezto ruzne wifi site posilaji bud IP, nebo treba
1.1.1.10-brnonet.net. Proste je v tom bordel.
Je pravda, ze v logu mysql se to objevi, kdyz je ovsem logovani zapnute :-) Ja
to mel vypnute, protoze to generuje neuveritelne mnozstvi dat.

--
Petr
Skype: callto://fidokomik