SSH prihlaseni pomoci klice - prestalo fungovat

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Středa Říjen 29 23:07:33 CET 2008

Ne. Přístupný být nemusí. Schválně jsem se kouknul, jaká mám práva já - 600
na debiku.
Zkusil jsem také nastavit 644 abych zjistil, jestli přihlašování začne dělat
binec, ale nezačalo.
Co Vám ještě mohu doporučit je spustit klienta v ukecaném modu - parametr
# ssh -vvv .......
Lokalizujete problém.
S pozdravem
--