Na GMAIL nechoda maily z konfery

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pondělí Září 1 17:54:39 CEST 2008

Oprava - proste na gmail nechodi kopec mailov z linux.cz konfery:

Z tychto threadov som nedostal ani 1 kusok!:
http://www.linux.cz/pipermail/linux/2008-September/007629.html
http://www.linux.cz/pipermail/linux/2008-September/007626.html
http://www.linux.cz/pipermail/linux/2008-September/007623.html
http://www.linux.cz/pipermail/linux/2008-August/007345.html
http://www.linux.cz/pipermail/linux/2008-August/007399.html

To som prezrel len zbezne posl. 2 tyzdne. Cize chyba minimalne 20%.

GMAIL useri - viete mi to potvrdit / vyvratit?

Vdaka

JK

--
Jan Kunder