prekladovy slovnik jako http proxy

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Září 1 21:12:17 CEST 2008

Dobrý den,

potřeboval bych pro manželku, na zpřístupnění cizojazyčných stránek nějakou
proxy, která by překládala z angličtiny do češtiny (nebo slovenštiny).

Našel jsem jen perlový skript co vyzobává slovnik.cz
http://blogs.sun.com/vita78/entry/p%C5%99ekladov%C3%BD_online_slovn%C3%ADk_angli%C4%8Dtiny_v

ale chtělo by to něco, co přeloží slova ve stránce (a tagy a javascripty
zachová netknuté) jako PC translator ale pro linux. PC translator je těžce
integrován do systému, existuje něco jako překladový proxyserver? Může pak
běžet i na woknech (mám notebooka s xp kvůli kompatibilitě s firmou), ale
nic takového jsem nenašel ani pro linux, ani pro wokna, ale možná jsem se
jenom špatně ptal.

Děkuji, JL.