Rsyncd pro Win s podporou VSS

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Čtvrtek Září 4 15:31:16 CEST 2008

Zdravim,

resim zalohovani na BackupPC, kdy mam Linuxovy server s BPC a klienty s
WinXP/Vista. BPC sice podporuje i smb, ale radsi bych pouzival rsync,
ktery mi prijde pro toto efektivnejsi a hlavne je zde mensi sance, ze to
prilis aktivni uzivatel rozjebe (uzivatele jsou admini na svych
stanicich a ja s tim nic nenadelam). Rsync bezi na Winech jako daemon a
BPC se cas od casu pokusi spojit se s nim a provede zalohu. Nicmene
standardni verze rsyncu pro Win neumi vyuzivat VSS, coz je problem,
protoze pak neodzalohuji pst a podobna zverstva, ktera ma uzivatel prave
otevrena. Nasel jsem sice nejaky postarsi rsync (2.6.6) s patchem pro
podporu VSS, ale to mi prijde jako mrtvy projekt. Netusite nekdo o necem
pouzitelnem?

rudiik