Aby Gnome bylo jako KDE

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Září 5 13:25:15 CEST 2008

On Fri, Sep 05, 2008 at 01:08:24PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> To funguje jen částečně, pouze na jednu kopii aplikace, nikoli když mám X
> ploch a na každé ploše třeba několik browserů, ještě k tomu přihlášených a
> pod. Tohle všechno KDE umí.
>
> Ne že by to gnome neumělo obhospodařit jinak - autostartem aplikací, ale
> epiphany vytuhne na ssl stránce když se takto spouští a taky na to že se mi
> přihlásí na server a bude si pamatovat historii prev/next v browseru i
> všechny taby, můžu zapomneout. Takže takovéto "uložení" je hodně jinačí než
> to v KDE.

> [...]

pro session management jsou potreba dve urovne. window manager si musi
pamatovat co bylo spusteno, ale samotne programy pak musi sami sebe uvest do
posledniho stavu. to co popisujete je problem aplikace. to ze je to rozhazeno
na spatnych virtualnich plochach je problem gnome.

co se tyka ukladani sessions pro browsery, tak ja pouzivam firefox s tabplus
extensionou a ta me zajistuje, aby se mych 63 tabu pokazde znovu nacetlo.

mk