Propojeni serioveho portu virtualniho stroje KVM pres TCP nebo UDP.

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Neděle Září 7 20:46:57 CEST 2008

Dobry den,
vyuzivam KVM pro virtualizaci a potrebuji na jednom z virtualnich stroju
  zpristupnit seriovy posrt, ktery lezi na uplne jinem stroji. Parametr
KVM -serial toto elegantne umoznuje, takze ve virtualnim stroji to je
normalne ttySx device. Jenze nevim co mam udelat/spustit na tom druhem
konci, tam kde je fyzicky pritomny seriovy port.

Zkousel jsem socat, ale  komunikace probihala strasne pomalu a at jsem
nastavoval rychlost jak na fyzickem portu nebo na tom ve virtualnim
stroji, tak se nic nemenilo = porad pomala komunikace. Pritom, kdyz
spojim dva socaty proti sobe pres sit, tak to komunikuje rychle. Nevim
zda by se tomu dalo nejak pomoci zmenou nastaveni bufferu?!

Existuje jine reseni jak zpristupnit seriovy port pomoci TCP nebo UDP
pro virtualni stroj spusteny pomoci KVM?

--
S pozdravem
                 Zdenek Janis