samba mění názvy

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Úterý Září 16 10:53:51 CEST 2008

Dobrý den,

narážím na problém se změnami písmen v názvech souborů. Na Debianu mám
kódování UTF-8, sambu 3.0.24, cestovní profily, klienti na WinXP.

Problém se projevuje například v profilech - na linuxu vidím název
adresáře "credentials" ale win ho vidí jako "credentiant", ale i v
běžných názvech - adresář "kalhoty" win vidí jako "kalhotl".

Nejedná se o masivní výskyt, spíš náhodný. Někdy pomůže adresář smazat
a založit znovu, v případě cestovních profilů to ale dost často
nepomáhá.
Netuším ani, zda je na vině samba nebo win klienti.
Donedávna jsme používal sambu 2.2.něco s kódováním iso-8859-2 a tyto
problémy jsem neměl.

Nenapadá mě, kam a nač se podívat. Narazil někdo na podobné chování?
Našli jste příčinu?

předem díky za rady

--
Radek Kohout