apache, mod_proxy a https

Petr Baláš petr na balas.cz
Středa Září 17 13:14:27 CEST 2008

Zdravim

2008/9/1 David Hrbáč <hrbac.conf na seznam.cz>:

> Dobrý den,
> obě varianty jsou reálné. Ve finále používám č. 2.

Jak to delate?

1) reseni na urovni iptables - funguje ale pak mam problemy
s pristupem zevnitr:
a) dotaz jde na venkovni IP routeru, ten presmeruje zase dovnitr
   a odpoved www serveru jde naprimo t.j. s blbou ip adresou
b) zevnitr je nutne jit na jine jmeno aby se slo naprimo - nesedi
   certifikat a bude to nadavat

2) reseni na urovni apache a mod_proxy - to mi nejak nechce fungovat,
pokud ma nekdo vzorovou konfiguraci, tak bych ji docela rad videl.
Zadny web na portu 443 na tom apache neni.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz