kontrola integrity serveru

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Středa Září 17 18:44:48 CEST 2008

Dobrý den.

ad 1) je to možné, přesněji řečeno nelze to zcela vyloučit, ani když jste
správce, který hodně ví.......

ad 2) hledejte balíčky nebo zdrojáky chkrootkit a rkhunter. Doporučuji
stáhnout zdrojáky a zkompilovat nejnovejší verzi, balíčky jsou obvykle
starší ...

ad 3) Ano. Třeba spamuje zavirovaný klient na lokální síti, který přes
server odesílat může..... v tomto případě by Vám přeinstalace serveru stejně
nepomohla.

Pokud budete potřebovat další info nebo pomoc, můžete se na mě obrátit i
mimo konferenci.

S pozdravem
--
Ing. Leoš Houser, jednatel