OT: backup hostovaneho fora

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 19 00:03:15 CEST 2008

Ahoj, to forum jede tady http://www.editboard.com/
a to je prostě uzavřené, tam php skript nepodstrčí.

Šlo mě o to, jestli nejsou nějaké extra stránky, nebo not-as-well documented
parametry URL, kterými se to bude dát rozumně odzálohovat.

----- Original Message -----
From: "Dalibor Straka" <dast na panelnet.cz>

On Thu, Sep 18, 2008 at 10:56:22PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> existuje nějaký nástroj, jak zazálohovat jinak, než wgetem a následným
> filtrováním, forum co jede na hostingu (phpbb) co neumožňuje udělat dump
> databáze? Ideálně kdyby výstup byl v nějakém souboru alias CSV co pak jde
> naimportovat do databáze.

Pripojit se na databazi vlastnim programkem a dumpnout ji bud do
struktur nebo vyzkouset:
SELECT * INTO OUTFILE zaloha1.sql from mojetabulka;
LOAD DATA INFILE zaloha1.sql INTO TABLE mojetabulka;

Nepozna jestli se pripojuje phpbb nebo jiny skript. Asi by takovy
zalohovac sel napsat v php na par radku.

Jses si jist, ze nepujde priohnout mysqldump, protunelovat nebo
nainstalovat phpmyadmin?

http://www.php-mysql-tutorial.com/perform-mysql-backup-php.php