RE: samba mění názvy

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Pondělí Září 22 21:24:34 CEST 2008

Dobrý den,

Tomáš Koželuh napsal(a):
> A ti klienti jsou přesně co (verze OS, SP, jazyk, aktualizace,...)? A
> případně jak se liší od ostatních, jestli vůbec?

klienti jsou WinXP, SP2, česká verze, aktualizace zakázané.
Všichni by měli být nainstalováni stejně.

Zkoušel jsem se dnes odpoledne na tom PC, kde to zlobí, přihlásit svým
uživatelem, aby vznikl můj cestovní profil - a bez problémů. Takže
ještě se ještě zkusím přihlásit jako ten "zlobící" uživatel na jiném,
nově nainstalovaném PC. Pak poreferuji.

Stále mě však děsí riziko, že uživatelé založí soubor a nebudou ho moct
přečíst. Proto bych rád přišel na příčinu.

Stále vítám jakékoliv nápady a návrhy.

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz