Xinerama

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Středa Září 24 21:12:58 CEST 2008

Tomáš Janoušek napsal(a):
> Dobrý den,

> Přijde mi divné, že máte screen1 na souřadnicích 0,0 a screen2 nalevo od toho.
> Tím se asi dostanete do záporných souřadnic, což by mohlo být špatně. Snad vás
> to aspoň navede, nevím, jestli to tím může být.

Není to tím. Nakonec jsem zkusil všechny možnosti (RightOf, LeftOf,
Above, Below) a výsledek
je následující: Pokud přecházím hranu obrazovky ve směru zleva doprava
nebo shora dolů, kurzor
přejde, pokud zprava doleva nebo zdola nahoru, tak ne. Konfigurák v jiné
distribuci, tudíž s jinou
verzí X serveru funguje správně. Tudíž mám  podezřívám  na verzi X
serveru případně jeho knihoven.

Pavel