ibm series x3400, terminal po seriovem portu nejede

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Září 26 18:22:44 CEST 2008

a jeste jednou dobry podvecer. mam ibm series x3400. blahove jsem si myslel,
ze bych rozbehal remote consoli ovsem z nejakeho duvodu me to nejede. oba dva
seriove porty jsou povoleny, a nastaveny, pripojil jsem je oba laplinkem do
dvou pocitacu, nastavil minicom, rebootoval a nic. na terminalu se neobjevi
ani tuk. rikal jsem si, ze je problem nekde v konfiguraci, ale nedari se mi
rozbehat terminal po seriovych portech normalne z linuxu jako vsude jinde. ani
tak to nejede. oba pocitace a oba laplinky jsou v poradku, testoval jsem je
proti jinym pocitacum.
na tom ibm bezi xen 3.0 z debianu etch. vypnul jsem presmerovavani xenconsole
na ttyS0, takze by v tom nemel byt problem. presto to proste nejede.
zarazi me, ze nejede ani remote console, ani linux.
netusi prosim nekdo, zda ma tohle ibm nejaky specialni seriovy port, pripadne
jak se to da rozbehnout? ono je vubec cele nejak zvlastni, xen 3.[23] na nem
zfizluje kvuli adresovani pameti, na jinych strojich me bezi.

diky za pomoc
mk