Postfix a "kopie mailboxu"

RGA rga na centrum.cz
Sobota Září 27 09:55:18 CEST 2008

> pokial je tam naozaj mailbox tak elm + bounce by bola cesta ...

Nakonec jsem to tak udelal.
Jen jsem chtel vedet, jestli neni nejake reseni primo v moznostech
Postfixu. V te schrance bylo cca 10 mailu, no byt jich tam treba 100,
byl by to opruz.

Druha varianta je prihlasit se tam klientem (to by to pak zase clovek
musel kofigurovat, aby se pri stahovani pres POP3 zachovavaly zpravy
na serveru, aby zustaly pro pozdejsi stazeni i pro uzivatele A),
ale to predpoklada znalost nebo zmenu hesla.

--
RGA <mailto:rga na centrum.cz>