Postfix a "kopie mailboxu"

rga rga na centrum.cz
Neděle Září 28 18:58:48 CEST 2008

> :) v tom, že si nemohu vybrat, kterou zprávu zkopíruji. Když je co zpráva to soubor,
> mohu selektivně vybírat dle data/času. Taky když se mi mailbox naboří je problém.
> Nechci zadělávat na flame, ale já z mailboxu přešel hodně dávno a rozhodně nelituji.
> Neberu ovšem ostatním možnost prožít si svoje mailbox období ;)

Dívám se, stačí

/etc/postfix/main.cf:
home_mailbox = Maildir/

a restart Postfixu?
Co již existující soubory Mailbox?
Musí se ručně zkonvertovat, nebo při loginu přes POP3 přenese jak
~/Mailbox
tak
~/Maildir/*
?

Omlouvám se za možná triviální dotazy, ale do tohoto světa zatím mé znalosti
nestahají. A dělat pokusy na "produkčním" mailserveru se mi moc nechce ;-)