samba login script jak inteligentne znova pripojit vsechny disky

Petr Baláš petr na balas.cz
Neděle Září 28 21:46:52 CEST 2008

Hi

2008/9/28 Martin Havlicek <RooT.X na seznam.cz>:
> Preji dobre odpoledne, resim nasledujici problem ohledne sambiho login scriptu. Mam sambu s cestovnimi profily( z historickeho duvodu), nedavno jsem zjistil ze uzivatele maji ve svych profilech shary, ktere uz davno neexistuji, nebo jsou neplatne. Tedy moji snahou je aby pri kazdem prihlaseni uzivatele se vsechny disky nejdrive odpojily a nasledne znova pripojily obvyklym zpusobem. Neni problem disky odpojit pomoci net use /delete * /yes a nasledne je pripojit. Problem nastava ve chvili kdy to se to vsechno zboucha do jednoho skriptu stylem

> [...]

Problem je v tom, ze "net use * /delete /yes" odpoji i sdileni pouzite pro cteni
toho login scriptu a ten uz pak dal nepokracuje. Je potreba to rucne rozepsat:
net use F: /Delete /Yes
net use G: /Delete /Yes
a vynechat ten, co se pouziva pro cteni logon scriptu.

Pouziti /Persistent:NO je prima napad ale neresi stare pripojeni
ani to kdyz si nejaky BFU pripoji neco rucne.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz