problém s přehráváním CD

Martin Mašín masin na fzu.cz
Čtvrtek Duben 2 11:51:14 CEST 2009

Dobrý den,

 	již nějakou dobu máme doma nové PC, na něm instalovaný Debian
testing a mám problém s přehráváním CD. CD jde spustit, vše se tváří, že
je v pořádku, ale z reproduktorů nejde žádný zvuk. Přitom všechny ostatní
zvudové aplikace fungují, alespoň jsem na nic jiného, co by nefungovalo,
nenarazil. Mám podezření, že by mohl být nezapojený káblík propojujíci
mechaniku se zvukovkou. Nechce se mi ale lézt do case, protože PC je v
záruce a case je zapečetěný.
 	Trochu mě mate, že WindowsMedia (či jak se to jmenuje) přehrává CD
bez problémů. Je možné, že WM ten káblík obchází? Nebo mám přece jen něco
špatně zkonfigurované?
 	Díky za odpověd

 					Martin Mašín

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  +420 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    +420 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html