problém s přehráváním CD

Martin Mašín masin na fzu.cz
Čtvrtek Duben 2 14:20:51 CEST 2009

On Thu, 2 Apr 2009, Martin Mašín wrote:

> 	Diky za informaci, vrtal jsem se jen ve starsich pocitacich. Pouzivam
> workman, pripadne xmcd. Zatim jsem ale nenasel, jak by se daly premluvit k
> digitalnimu prehravani, resp. zadnou volbu mezi analog a digital.
>
> 						Martin

 	Tak problem je skutecne v prehravaci. Ted jsem zjistil, ze
alsamixerplayer CD prehrava. Tak uz jen kdyby nekdo vedel, jak donutit k
digitalnimu prehravani muj oblibeny workman a byl bych zcela spokojeny.

 						Martin

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  +420 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    +420 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html