MythTV a pomale prehravani

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Duben 6 10:08:49 CEST 2009

	Dobry den,

mam dotaz k MythTV: prehravani videa ulozeneho z DVB-T pomoci mythfrontendu
(lokalne spusteneho na stejnem stroji jako backend a data) je velmi pomale.
Jednak je tam viditelne prokladani radku (svisle cary pohybujicich se veci
jsou zubate) a jednak to prehrava tak mozna 3-5 snimku za sekundu.

	U veci jako zpravy to nevadi, ale vcera jsem si zkusil nahrat zavody
F1, a prujezd auta zatackou tak, ze bylo videt jednou na zacatku zatacky,
jednou uprostred a jednou na konci, fakt nebyl k divani. I nasel jsem si
na disku primo v adresarich MythTV ten prislusny .mpg soubor, prehrani pomoci
mplayer -vo sdl (coz je jediny -vo, ktery na me grafice umi rozumne fullscreen)
vypada naprosto v poradku. Zadne prokladani, plynuly obraz i pri 1.5x
zrychlenem prehravani, zadny problem.

	Jde nejak MythTV nastavit, aby fungovalo taky tak dobre jako mplayer?
Precejen je to o neco prijemnejsi spoustet videa primo z mythfrontendu, nez
podle casu dohledavat na disku mpg soubor.

	Diky,

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |