Jak zabalit soubory s Unicode v nazvu?

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Pondělí Duben 6 13:48:54 CEST 2009

Jan Kasprzak wrote:
> 	Jo, zda se ze RAR format ma primo v sobe podporu Unicode ve jmenech
> souboru: http://www.rarlab.com/rar_file.htm (uplne dole)

> 	Naopak mi neni jasne kde vzit RAR pro Linux - na strance
> http://www.rarlab.com/download.htm maji verze oznacene jen jako "Trial".

No, ja pouzivam rar, prip unrar, ktery je primo v Debianu - tam je v
non-free sekci, ale je tam. V OpenSuse je myslim taky, takze hadam, ze
ve vasi oblibene distribuci bude taky vcetne licencniho ujednani.

> 	Divam se ale, ze 7zip je zrejme to co chci. Je otazka jak je
> to s dostupnosti na Windows (ne ze by 7zip pro Windows neexistoval,
> ale kdyz bych chtel data poslat nejakemu _fakt_ nezkusenemu uzivateli,
> tak by mozna mohl mit problem i jen se stazenim nejakeho programu ktery by
> 7zipu rozumel).

http://www.7-zip.org/

A FAKT nezkuseny uzivatel nevi, co je to zabalit...

Petr

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě