Todo-list/kalendar

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Duben 7 23:07:50 CEST 2009

Vlada Macek wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
: > co pouzivate za software pro evidovani todo-listu, pripadne i kalendare
: > (schuzky, terminy, ...)? Pokud neco co nevyhovuje kriteriim nize,
: > neni treba odpovidat :-)
:
: Pouzivam snad to nejjednodussi, gtodo (bez gnome). Udrzuje trivialni XML
: soubor, ktery Pythonem exportuju tak, abych na nej porad videl. A to jak
: kalendarove, tak prioritne pro necasove polozky.

	Tohle je pro me nepouzitelne. Potrebuju (take) resit ukoly
typu "zaznamenat nekam termin navstevy, ktery jsem si prave dohodl s lekarem"
nebo "napsat do prislusneho nakupniho seznamu vec, ktera me zrovna napadla
ze bych ji z obchodu typu XYZ potreboval koupit". Cili neco co muzu udelat
jen z mobilu/PDA.

	Mobil ma navic tu vyhodu, ze na jeho displej se divam nekolikrat
denne, takze prislusna akce na zitrek mi proste nema sanci ujit - par dni
predem ji vidim nekolikrat.

: Nokie udajne umi jakesi SyncML, moc jsem ale nevyhledal, kdyz jsem to
: zkoumal.

	Jo, E51 funguje s opensync/libsyncml.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |