migraci imap serveru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Duben 11 00:29:03 CEST 2009

Courier standardně všechno cpe pod Inbox, nad Inboxem nic nepustí. Složky se
pak nachází podle nastavení zhruba takto .maildir/.Slozka. Takže bohužel moc
neporadím, tohle je prostě standardní chování a nepátral jsem, jestli to lze
nastavit jinak. Při migraci jsem měl jenom pár mailboxů, tak jsem to tahal
zase přes IMAP a navíc to bylo i mezi různými stroji.
Asi bych to řešil skriptem, který tu strukturu uzpůsobí pro Courier a
případně vygeneruje ten soubor.