DHCP server s alokací IP pr(es RADIUS

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Čtvrtek Duben 16 15:29:59 CEST 2009

Hello,

Aby som odcinil oftopic-y ktore som poposielal.  Tak teraz nieco
zmysluplne.  Prednedavnom som mal rovnake zadanie.  Pouzil som sw
coova_cilli http://coova.org/wiki/index.php/CoovaChilli.  Po nejakom
bojovani s konfiguraciou to mam rozchodene.  Coova prideluje DHCP
protokolom IP adresu ktoru dostane od radiusu (Freeradius)  cez
Framed-Ip atribut.  Na nastavovanie rychlosti klientovy pouziva WISPr
atributy http://coova.org/wiki/index.php/CoovaChilli/RADIUS.  Pokial ma
uzivatel IPcku nastavenu staticky, musi zapadat do obsluhovaneho subnetu
a musi byt zhodna s tym co dostane cez Framed-IP.  Pokial mal uzivatel
IPcku staticku ktora sice zapadala do rozsahu, ale cez Framed-IP prislo
nieco ine (hoci aj z rovnakeho rozsahu) tak to coova ignoroval a drndal
do logu nieco v zmysle "spoofed ip".  Obsluhovany rozsah by mal byt
uvedeny v "statip" v main.conf.  Pozor na pojmy "dynip" a "statip" - na
tom som na nejaku dobu zamrzol.  V pripade ze mate dalsie otazky tak
posielajte :-)  BTW pouzival som autorizaciu cez MAC adresy (macauth) v
poslednej verzii pribudla uzitocna vlastnost "macreauth"  tieto veci su
popisane v http://coova.org/wiki/index.php/CoovaChilli/chilli.conf%285%29

--

Richard Svec