BitTorent klient.

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Sobota Duben 18 14:59:43 CEST 2009

rtorrent jde nakonfigurovat tak, ze hlida zadany adresar a kdyz do nej
nakopirujete torrent, zacne ho automaticky stahovat. Da se nastavit, ze
ho po dokonceni nekam presune a hromada dalsich veci. Sam sice nema
webove rozhrani, ale takto to funguje taky dobre. Pamatuje si samozrejme
tahane torrenty a po restartu pokracuje.

A vy v domacim fileserveru jeste mate vetraky? :-)

Petr