delikatni problem - pop3/imap/smtp attack

michal krajcirovic konference na kraja.net
Pondělí Duben 20 10:32:42 CEST 2009

obavam se ze jsme se uplne nepochopili

1. vlastnime mailserver na kterem mame klienty
2. na cokoli na clientovadomena.cz nechodi spam (resp. ten urcite taky, ale
o tom nepisu :) ), ale pokousi se neustale pripojovat na pop3/imap/smtp.

m.