Reset USB

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Duben 21 11:06:10 CEST 2009

No restart je ta úplně nejhorší varianta, protože se zároveň jedná o router.
Nakonec jsem večer udělal odpojit/zapojit a hotovo. Prostě to muselo počkat.
Kdybych se tam nemohl zastavit, tak bych ten reset provedl, to by pomohlo.
Ale stejně mě pořád zajímá, jestli jde nějak vyresetovat řadič USB nebo
jednotlivý porty? Pomohlo by mít USB jako modul? Každopádně včera jsem
žádnou aplikaci nevygoogloval, ale třeba tady někdo bude tušit...