Re: delikatni problem - pop3/imap/smtp attack

tapik na buchtovi.cz tapik na buchtovi.cz
Úterý Duben 21 11:34:58 CEST 2009

Obavam se, ze jedine skutecne stoprocentni reseni, ktere neomezi klienta, je posilit mailovy stroj a dat si do virtusertable pravidlo pro skartovani vseho, co jde na nezname ucty, misto zprav o nedoruceni. Rozsirovat iptables o tisice IP denne je opravdu pekny vopruz. Jinak pop a imap muzes prece jednoduse omezit na konkretni IP adresy, ne?

Svym zpusobem muzes byt rad, ze to vsechno nechodi na postmaster na example.com ;-)