Cestina pro CMS system Alfresco + MySQL

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Středa Duben 22 05:59:17 CEST 2009

Zdravím konferenci.

Mám problém s češtinou při konfiguraci CMS Alfresco + Tomcat s databází
MySQL
Konektor na databázi MySQL mrší českou diakrituku, konkrétně znaky 'ě', 'č'
a 'ř'. Při instalaci s nativní databází Alfresca se problém neprojevuje, ani
při konfiguraci s konektorem do DB PostgreSQL. (Tak tak zoufalý jsem byl, že
jsem i tohle
vyzkoušel....) Vyzkoušel jsem řadu verzí konektorů stahovaných z
dev.mysql.com, ale bez úspěchu. Setkal jste se někdo s tímto problémem?

Verze Alfresca:
Alfresco started (Labs): Current version 3.0.0 (Stable 1526) schema 1002 -
Installed version 3.0.0 (Stable 1526) schema 1002
OS:
CentOS 5, aktuální verze, MySQL aktuální distribuční verze CentOSu - 5.0.45

S pozdravem

--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.