9 tačítková myš a xorg 1.6.0

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Duben 24 22:22:23 CEST 2009

Děkuji za odpověď,
	jen to není 9 tlačítková myš, ale 7 tlačítková (3 tlačítka + 1 kolečko + 2 tlačítka). Tu mi to právě z mé 9 tlačítkové (3 tlačítka + 2 kolečka + 2 tlačítka) dělá, zmetek jeden. A to je právě ten problém, protože dávám přednost horizontálnímu posunu před dvěma vertikálními. Pro mě nefunkčních návodů jsem přečetl přehršle.

Bohužel nemám volný týden na to abych louskal zdrojáky Xorg, co to vlastně dělá a proč.
Zkoušel jsem více než dvacet nastavení [XYZ]AxisMapping a pořád xev ukazoval to samé což je mi silně podezřelé, protože to předchozí verze na to reagovaly. Verze 1.6.0 a 1.6.1 (7.4) nic. Jen mě napadlo jestli někdo neví něco o tom co vývojáři vylepšily mimo defaultního zakázaní ctrl+alt+backspace.

P.S.:
Když už interně počítáš s osmičkové soustavě, zkus prosím správně počítat převody do vyšších řádů. Můžeš použít i pomůcky, když vlastní hlava nestačí :-)

ced