Zabil moje media DVD+RW Windows?

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Sobota Duben 25 13:30:34 CEST 2009

DVD+RW media, ktera jsem normalne pouzival v Linuxu vic nez rok jsem
potreboval smazat, a nemel jsem po ruce PC s Linuxem, tak jsem to udelal ve
Windows. Pouzil jsem k tomu Ashampoo Burning Studio FREE.

Od te doby:
- zadne z tech medii neni rozpoznano v Linuxu,
- nelze na ne vypalovat v Linuxu.
- Na vsechna tato media lze vypalovat ve Windows.
- Takto vypalena media ale nejsou citelna v Linuxu - tzn. nejsou rozpoznana.

Prikaz dd if=/dev/dvd of=/dev/null zahlasi "dd: opening `/dev/dvd': No medium
found"

Media ktera nebyla vypalovana v Ashampoo Burning Studio timto problemem
netrpi.

Lze to nejak vysvetlit a opravit? Je to pres 200 medii...

--
Milos Prudek