Optimalizace grafiky pro mini PC

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Duben 30 11:54:45 CEST 2009

Moje zkušenosti:
jádro 2.6.26 a Xserver 7.3 a intel ovladače 2.2.3 -> stabilní, 2D výkon
obstojný, 3D mizerný
jádro 2.6.29 a Xserver 7.4 a intel ovladače 2.2.7 -> nestabilní, 2D
výkon mizerný (výrazně horší), 3D výrazně lepší.

Xka mi nezamrzají, jsem na tom lépe. Jen spadnou. Ale poslední dva dni
si dávají v padání pauzu.
ced