Debian squeeze - zvuk len pre jednu aplikaciu

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Úterý Srpen 4 13:03:15 CEST 2009

Hmm, ja asi tazko, v tomto som sa nikdy nerypal, len apt-get
update/upgrade, to je vsetko :) (ono v poslednom case po updatoch odislo
viacero veci, ktore mi dodnes nefunguju - power management, antialiasing u
niektorych fontov, ...)

Aplikacie maju vsetky nastavene default, v Ekige je Default (PTLIB/ALSA).
Ani /etc/asound.conf, ani /etc/alsa/pulse-default.conf tu nemam. /etc/alsa
adresar je uplne prazdny.

Mam tieto subory povytvarat alebo je mozne, ze to Debian testing ma niekde
inde? Zasa nerad by som nieco pracne nastavoval, rypal sa v tom a za 2
tyzdne si to zasa odpalim nejakym updatom, pretoze Debian to riesi nejako
inak.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel