Program na automatickou změnu rozlišení fotek

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Úterý Srpen 4 18:54:58 CEST 2009

Dne Wednesday 29 of July 2009 21:53:35 Petr Klíma napsal(a):
> Ale vazne, taky by mne zajimalo, co bych mohl dat domu rodicum, pro
> ktere je prikazova radka proste prilis.

Pokud používají rodiče KDE a Konqueror, tak pomocí menu actions (service
menus) lze přidávat položky do nabídky, která se zobrazí po klepnutí pravým
tlačítkerm myši. To používá moje mladá pro hromadné zmenšení fotografií.

Ten menu action (service menu) volá convert, jak jste navrhl. Máme i jiný menu
action který volá Gimp v dávkovém režimu a dělá rámečky okolo fotek. A tak
podobně. Je toho víc.

--
Milos Prudek