Re: cat /dev/sda [was: Spojení diskových oddílů]

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Středa Srpen 5 15:14:12 CEST 2009

Dne 5 Srpen 2009, 14:41, Ladislav Vaiz napsal(a):
> 1. cat vam presune cely disk, vy patrne chcete jen prvnich 512 bytu
> 2. v MBR je misto pro 4 partisny. MBR na zacatku disku tedy popisuje
> maximalne 4 primarni partisny. Aby jich mohlo byt vic, musi se vytvorit
> rozsirena partisna, ktera opet zacina MBR (mozna se ji uz nerika Master,
> nevim presne) a obsahuje opet maximalne 4. Tak to muze jit rekurzivne dal.
> Musel byste zalohovat prvnich 512 bytu i vsech rozsirenych partisen.

To je tim, ze jsem dnes vstaval v 5:30 a sel plavat :-( Po precteni vaseho
bodu 1. jsem znejistel (mluvil jsem o tom samem) a po bodu 2. jsem si
jeste jednou precetl prispevek pana Hracha a pana Hrubeho a oni se bavi o
partition table, nikoliv o disku. Muj dotaz byl z rodu zbytecnych. I tak
diky za reakci.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...