Jak nainstalovat CentOS na partition > 2TB.

David Michal dmichal na altien.com
Pondělí Srpen 10 13:55:12 CEST 2009

Jo vidíš to mě nenapadlo.
Nakonec jsem udělal 2 virtuální disky na RAIDu, naštěstí to řadič podporuje. Jeden 1GB a druhej zbytek.
/boot a swap mám na tom 1GB a na zbytku systém.
Respektive zatím ne. CentOS installer píše, že LogicalVolume na LVM má limit 2TB taky. :)
Tak jsem vytvořil 10GB pro mount point / a tiše doufám že mně to nechá vytvořit větší LV po instalaci.
David

Co udělat několik oddílů o velikosti do těch 2 TB (pak není potřeba GPT)
a ty spojit pak přes LVM do jednoho logického celku?

M.