GPL v3 a web

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Čtvrtek Srpen 13 15:22:36 CEST 2009

Nakolik rozumim, jak vypada GPL v3, tak mi nezbyva nez s tebou
souhlasit. Kdyby slo o LGPL ci Apache Licence... . Ale neni a to zcela
zamerne. Vem to selskym rozumem. GPL je v tomto pripade komunitni
licence, tedy pokud chces pouzivat produkt v ramci komunity, muzes.
Pokud komercne, tak to zaplat, protoze chteji zit prave s licenci pro
komercni pouziti. Mne to prijde logicke.