Zalohovani cca 40 serveru na centralni backup

michal krajcirovic konf na krajcirovic.cz
Čtvrtek Srpen 20 21:52:56 CEST 2009

ahoj,
pro zalohovani (webserveru a storage), cca 15TB dat z cca 20 serveru
pouzivam, a nutno rist ze po poslednim update na rdiff-backup co je v
lennym k maximalni spokojenosti, rdiff-backup.
vsechny zalohy vyvolavam z backup serveru.

na mysql apod. pouzivam bash skriptik co to dela pres mysqldump, protoez
se to ukazalo jako zdaleka nejlepsi pri posilani zalohy zakaznikovi.

mk