FW: kernel 2.6.30 a kernel panic

Martin Mašín masin na fzu.cz
Pondělí Srpen 24 10:55:24 CEST 2009

On Mon, 24 Aug 2009, Náprstek Vladimír wrote:

> Včera mi to nedalo a pokořil jsem interní reprák a zprovoznil i ten mikrofon.
>
> do /etc/modprobe.d/alsa-base.conf jsem přidal řádek:
> options snd-hda-intel model=laptop

 	Ten interni reprak se mi podarilo rozchodit uz drive, ale mikrofon
ani na sluchatkach. Zkusim to postelovat, az se vratim z konference. Wifi
ma ted nejvyssi prioritu, protoze v hotelech a na konferencich se dneska
internetu clovek ani jinak nedostane. A ted kdyz uz bezi wifi zdarma i na
prazskem letisti je skoda ji nemit.

> pak jsem kliknul na ikonu repráku a v "Ovládání hlasitosti" jsem si
> nastavil úrpveň pro PCM. Už mi reprák zvučí, jen nevím, co z těchto dvou
> kroků tomu pomohlo.
>
> Ve stejném Ovládání hlasitosti jsem kliknul na Nastavení z zaškrtl si
> "Záznam" a v nově objevivším panelu se ukázal panel Záznam. v něm jsem
> nastavil úroveň a vyzkoušel mikrofon - a funguje...
>
> Takže teď už opravdu jen ta čtečka prstů.

 	A web-kamera ti funguje? Ja jsem to tedy jeste nezkousel, ani
zatim nevim jak na to.

 					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  +420 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    +420 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/index.php