kernel 2.6.30 a kernel panic

Martin Mašín masin na fzu.cz
Pondělí Srpen 24 15:46:16 CEST 2009

On Mon, 24 Aug 2009, Tomáš Koželuh wrote:

> Já jsem měl kdysi dávno problémy, když se nabootovalo s vypnutou wifi a pak
> se teprve zapínala. To docela zlobilo. Ale to byl nějaký starší kernel,
> okolo 2.6.15. Jednalo se o HP nx8220.

Diky, tak je to vyreseno. Na http://www.linuxquestions.org/ jsem nasel
reseni pro tento notebook. U tohoto notebooku se stav zapnuti wifi pred
bootem tezko zjistuje a nastavuje, protoze je ovladana dotykovym tlacitkem
s ledkou. Nicmene, kdosi tam radil, ze staci udelat reset biosu (i kdyz ma
clovek vse nastavene na defaul). A bit tricky, ale zabralo to.

 					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  +420 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    +420 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/index.php