webová galerie (album)

Miroslav Zidek linux na mzidek.net
Pondělí Srpen 24 16:40:50 CEST 2009

Dne po 24. srpna 2009 Marcel Kolaja napsal(a):

> Děkuji za tip. Připadá mi to trochu jako kanón na vrabce. K čemu je tam
> potřeba ta databáze? Trochu mi vadí, že je to v PHP, a hodně mi vadí,
> že to musí být vypnutý safe_mode. Radši bych něco jednoduššího.

http://www.tinywebgallery.com/

jednoducha, bez DB, umoznuje zaheslovat slozky, pro nekomercni pouziti.
free. Vytvorite slozku a automaticky se naparsuje nako galerie. FTP
nasmerujete. Delal jsem tak manzelce galerii na kyticky :) (zatim tam nic
nedala takze jsou tam testovaci 3 fotky - fotky.zidkova.eu).

S pozdravem

Miroslav Zidek