WiFi ve firme

Lubomír Vogl Vogl.Lubomir na seznam.cz
Úterý Prosinec 1 09:53:25 CET 2009

Mam ve firme zprovoznenou wifi sit pro zamestnance. Aktualne se pouziva 802.1X autentizace (radius).
Kazdy zamestanance ma login a heslo, nastavi si svuj notebook a funguje.

Bohuzel nekolik zamestanancu (zejmena na klicovych pozicich) ma neustale problemy se svymi notebooky, take pri vymene pocitace se musi znovu nastavovat 802.1X suplikant, coz pro pocitacove mene zdatne jedinece byva znacny problem.

Byl jsem vyzvan k uprave pristupu tak, aby nebylo nutne konfigurovat koncova zarizeni (klienty).

Jako ap jsem kdysi nakoupil od ovislinku wla-5000ap, rad bych je zachoval (nenakupoval novy HW).

Nalezl jsem reseni "captice portal", chtel bych se dotazat zda neznate neco lepsiho/jednodusiho.

Pouizvam debian.

Lubomir Vogl